Компанія шукає професійного менеджера інтернет-магазину для роботи у місті Одеса. Наша компанія займається дистрибуцією товарів народного потреблення. Ми шукаємо кандидата із досвідом роботи в інтернет-магазинах/кол-центрі від 0,5 року, з вищою освітою.
Основні вимоги до кандидата:
- досвід роботи в інтернет-магазинах або кол-центрі від 0,5 року;
- вміння работи із зупереченнями та схилити клієнта до співпраці з нами
- вища освіта;
- знання ринку товарів народного потреблення/або за відсутності знання бажання іх отримати;
- вміння працювати з програмами Excel, Word.
- досвід роботи в CRM та базою клієнтів;
- вміння працювати з великою кількістю інформації
Основні обовязки:
- робота з горячою базою;
- обробка замовлень з сайту компанії;
- прийом вхідних замовлень;
- робота з вхідним потоком клієнтів;
- робота в CRM
- ведення клієнта інтернет-магазину від початку звернення, до моменту відгрузки товару
- взаємодія з колегами.
Ми пропонуємо:
- Стабільну виплату З/П двічі на місяц;
- Перегляд заробітної плати двічі на рік;
- Сучасний просторий офіс та молодий веселий колектив.
- Гідна оплата праці, реальна можливість професійного та кар'єрного зростання.
- Графік роботи 6/1 з 9:00 до 18:00 у колі енергійної та доброзичливої команди.
- Знижки співробітникам
Ми пропонуємо конкурентну заробітну плату та можливості для професійного розвитку. Якщо ви професійний менеджер інтернет-магазину, який хоче працювати у стабільній компанії зі зростаючими можливостями, надсилайте своє резюме!
Без рюзюме кандидатів не розглядаємо. За нашої зацікавленості ми звяжемося з Вами і запросимо Вас на співбесіду. Термін розгляду резюме 7 днів.
Резюме висилати на email: