Компанія шукає професійного менеджера інтернет-магазину для роботи у місті Одеса. Наша компанія займається дистрибуцією товарів народного потреблення. Ми шукаємо кандидата із досвідом роботи в інтернет-магазинах/кол-центрі від 0,5 року, з вищою освітою.

Основні вимоги до кандидата:

  • досвід роботи в інтернет-магазинах або кол-центрі від 0,5 року;
  • вміння работи із зупереченнями та схилити клієнта до співпраці з нами
  • вища освіта;
  • знання ринку товарів народного потреблення/або за відсутності знання бажання іх отримати;
  • вміння працювати з програмами Excel, Word.
  • досвід роботи в  CRM та базою клієнтів;
  • вміння працювати з великою кількістю інформації

 

Основні обовязки:

  • робота з горячою базою;
  • обробка замовлень з сайту компанії;
  • прийом вхідних замовлень;
  • робота з вхідним потоком клієнтів;
  • робота в CRM
  • ведення клієнта інтернет-магазину від початку звернення, до моменту відгрузки товару
  • взаємодія з колегами.

 

Ми пропонуємо:

  • Стабільну виплату З/П двічі на місяц;
  • Перегляд заробітної плати двічі на рік;
  • Сучасний просторий офіс та молодий веселий колектив.
  • Гідна оплата праці, реальна можливість професійного та кар'єрного зростання.
  • Графік роботи 6/1 з 9:00 до 18:00 у колі енергійної та доброзичливої команди.
  • Знижки співробітникам

 

Ми пропонуємо конкурентну заробітну плату та можливості для професійного розвитку. Якщо ви професійний менеджер інтернет-магазину, який хоче працювати у стабільній компанії зі зростаючими можливостями, надсилайте своє резюме!

 

Без рюзюме кандидатів не розглядаємо. За нашої зацікавленості ми звяжемося з Вами і запросимо Вас на співбесіду. Термін розгляду резюме 7 днів.

Резюме висилати на email:

dir.kindlytech@gmail.com