ПРАВИЛА ПУБЛІКАЦІЇ КОМЕНТАРІВ ТА ВІДГУКІВ

Відгуки на товари потрібні для передання досвіду використання та рекомендацій від реальних покупців іншим потенційним покупцям. Основний принцип: «купив сам — допоможи купити іншому!». Написання якісного відгуку після купівлі допоможе зробити вибір товарів простішим і зручнішим для всіх!

Усі залишені користувачами коментарі та відгуки на нашому сайті проходять модерацію після публікації. Будь ласка, зверніть увагу на правила модерації, якими ми керуємося під час розгляду ваших коментарів.

Блокуються відгуки або коментарі:

1. Такі, що прямо та безпосередньо не стосуються обговорюваного товару!

2. Обговорення або скарги на роботу служб інтернет-магазину (доставки, сервісу, магазину, бухгалтерії тощо), які не стосуються безпосередньо якостей обговорюваного товару. Для розв'язання вашої проблеми зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів за допомогою форми зворотного зв'язку або за вказаними на сайті телефонами.

3. Питання, відповіді на які вже є на сторінці опису або характеристик самого товару, або вже порушувалися й отримали відповідь у коментарях;

4. Занадто емоційні критичні відгуки на товар без чітких аргументів і вказівки реальних причин негативного ставлення до товару;

5. Обговорення браконьєрських, хуліганських або будь-яких інших протизаконних дій;

6. Заклики до дій, які ведуть до втрати гарантії на придбаний товар;

7. З посиланнями або згадуваннями прямих компаній-конкурентів KindlyTech

8. З посиланнями на піратське ПЗ або піратські й інші незаконні сайти та ресурси;

9. Комерційні оголошення (продаж / купівля / послуги) від сторонніх компаній і третіх осіб;

10. Дублі коментарів та/або выдгуків від одного й того ж або від різних користувачів, в тому числі на один і той же товар;

11. Беззмістовні або безглузді коментарі з одного або декількох слів;

12. Написані іноземними мовами або умисно безграмотно, транслітом чи з використанням CAPS LOCK;

13. Написані сторонніми особами від імені KindlyTech або виробників / постачальників;

14. Такі, що містять особисті дані клієнта або інших осіб;

15. Такі, що містять нецензурну лексику (зокрема приховану), хамство, погрози, тролінг, образи та випади проти інших учасників обговорення, а також пропаганду насильства, заклики до порушення закону тощо;

16. Такі, що містять html, php або sql-код;

17. Обговорення цінової політики;

18. Неактуальна або непідтверджена інформація;

19. Вкладення (фото та відео) не повинні містити сцен образливого чи еротичного характеру, водяних знаків, логотипів і згадок компаній-конкурентів KindlyTech. 

Ми вітаємо:

  • Відгуки, що передають досвід реального користувача від експлуатації придбаного товару, аргументовано описують його позитивні та негативні сторони, водночас написані грамотно, змістовно та лаконічно.
  • Коментарі, що містять чіткі та суттєві питання щодо товару, які не можна прояснити з його опису або технічних характеристик. А також змістовні й корисні відповіді інших користувачів на ці запитання.
  • Для нарахування бонусів за програмою лояльності необхідно придбати товар і залишити відгук про нього.

Відгук повинен:

  • Відповідати правилам сайту й бути унікальним (не скопійованим з іншого сайту);
  • Містити корисну пораду, досвід і рекомендації використання;
  • Містити додаткові характеристики, які не вказані в картці товару;
  • Давати правильну відповідь у гілці обговорення на запитання від інших користувачів (якщо відповідь на запитання не міститься в картці товару);
  •  Містити оцінку продавця і якості надання ним послуги або виконання замовлення (для товарів, продавцем яких є не kindlytech.ua);