Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.

Товар також може бути повернутий кур'єру у момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомих причин, вартість доставки оплачується.

Обов'язково перевіряйте товар одразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром. Претензії щодо бою та пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання!


Закон "про захист прав споживачів"

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172 наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, за винятком дня покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» позначено перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню), а саме:

  • гребінці, гребінці, масажні щітки;
  • одноразова продукція;
  • пензлі та набори пензлів;
  • пилки, бафи, полірувальники;
  • перукарські ножиці;
  • манікюрні інструменти;
  • лаки та гель-лаки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • шпильки та шпильки для волосся;
  • акційні та знижені в ціні товари;
  • друкована продукція
  • апарати для голитися
  • вироби з натурального та штучного волосся

Такий товар можна повернути тільки через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.

 


Що можна повернути?

В інтернет-магазині - Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару. Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцю в обміні чи поверненні товару.

Забираючи товар із відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітнику кур'єрської служби/кур'єрі.

Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримано наступних умов повернення товару:

  • всі претензії щодо товарів приймаються виключно у письмовому вигляді;
  • його немає в переліку тих товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, яким його набували;
  • пройшло менше 14 днів із моменту придбання товару;
  • є документація, що підтверджує покупку у нашому інтернет-магазині.

 


Процедура обміну та повернення товару

Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати необхідні умови для повернення товару:

1. Клієнт заповнив лист на ел. пошту ecommerce.kindlytech@gmail.com на обмін/повернення товару, надаючи всю необхідну інформаціюУкажите:

  • У темі листа напишіть Повернення чи обмін товару.
  • У листі вкажіть номер замовлення або хто був одержувачем товару.
  • Опишіть проблему, по якій повертаєте товар. Додатково надішліть фото. (не обов'язково)

*Розбір претензії займає від 3 до 14 днів. Після попереднього розгляду Вашої заяви на повернення:

2. Після погодження з менеджером відділу рекламації клієнт надсилає товар в інтернет-магазин (за рахунок клієнта). Протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження товару проводиться діагностика.


Де можна зробити обмін та повернення товару?

Мешканці України обміняти чи повернути товар можна через кур'єрську службу Нова пошта. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця тільки після погодження з менеджером. Вартість доставки згідно з тарифами служби.

 


Повернення коштів

Повернення коштів здійснюється тільки за куплений товар у нашому інтернет-магазині. Повернення коштів на інші послуги не провадиться.

  • Повернення коштів провадиться за вирахуванням комісії платіжних систем.

Після того, як ми повернемо платіж, гроші з'являються на карті протягом 3 банківських днів. Зверніть увагу, що платіж не з'являється у виписках на карті, а просто збільшується сума на карті.
У разі якщо оплату було здійснено фізособою через відділення банку, то гроші можуть бути повернуті одним із наступних способів:

  • На карту ПриватБанку, для отримання грошей на карту ПриватБанку, необхідно написати запит у менеджеру та вказати номер картки та ПІБ одержувача.
  • На дебетну картку будь-якого банку України. При цьому користувач повинен надати всі реквізити для надсилання грошей на свою картку. А саме: найменування одержувача, IBAN, призначення платежу, номер картки, ПІБ власника картки.

Іншим способом, який буде зручним для обох сторін.

Повернення оплати провадиться протягом 14 днів з моменту подання заявки.

Повернення оплати не провадиться при порушенні правил інтернет магазину.

Повернення коштів здійснюється за підсумками розгляду звернення до компанії.

У разі позитивного рішення повернення коштів відбувається за безготівковим розрахунком протягом 30 робочих днів на вказану банківську картку.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.